می تواند بیماری کلیه معکوس شود اگر آن را وراثت است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من یک بیمار مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک هستم و در حال حاضر من در مرحله هستم 5 بیماری مزمن کلیه، من می خواهم به دانستن است که بیماری کلیوی می تواند معکوس شود اگر آن را وراثت است؟ در واقع، بیماری کلیه وراثت مانند بیماری کلیه پلی کیستیک سخت به معکوس توان با آن می توان به خوبی با درمان مناسب و کنترل است، به طوری که مردم می توانند یک زندگی طولانی و با کیفیت داشته باشد.

همانطور که همه ما می دانیم بیماری کلیه پلی کیستیک یکی از بیماری های کلیوی ژنتیکی است، کیست در آن با سن رشد خواهد کرد، آن را واقعا زندگی مردم تاثیر می گذارد. بنابراین راه هایی برای کمک به مردم است برای پیدا کردن درمان مناسب.

برخی از بیماران مبتلا به PKD ممکن است در مورد decortication کیست کلیوی و پاراسنتز را بشنود. آنها معمولا استفاده می شود زمانی که کیست بسیاری نیست.

همانطور که به آن کیست که در خارجی از کلیه رشد، decortication و پاراسنتز به نظر می رسد آسان برای از بین بردن آنها. اما شکی نیست که این نوع درمان می تواند مضرات برای خود کلیه می شود وجود دارد. همچنین عفونت بسیار آسان است به رخ می دهند.کیست کوچک سریعتر رشد خواهد کرد به عنوان فشار اطراف کاهش می یابد.

همانطور که به آن کیست که در داخلی کلیه، decortication و پاراسنتز رشد هستند توصیه نمی شود، این است که به دلیل ما نمی توانیم اطمینان حاصل کنیم که می توانید آن را کیست داخلی تعدیل. اگر عمل شکست خورده، ما نمی توانیم انتظار چقدر آسیب آن را به کلیه به ارمغان می آورد.

یکی دیگر از راه های مختلف وجود دارد، می تواند این بیماری را کنترل توسط کوچک شدن کیست و مهار آن، این درمان به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. به عنوان یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند بیماری های کلیوی را درمان بدون ایجاد آسیب بیشتر. اگر شما علاقه مند در آن، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، آنها می توانید اطلاعات بیشتری به صورت رایگان ارائه چت.

از بالا ما می دانیم که بیماری کلیه پلی کیستیک به عنوان یک نوع از بیماری وراثت، آن را سخت به معکوس است اما می توان آن را به خوبی با درمان مناسب کنترل می شود. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد برای تماس با ما ما از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/pkd-treatment/3932.html





:: برچسب‌ها: درمان PKD، بیماری کلیوی ارثی، بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: